Specialista digitálních/online kampaní

Marketing

Plzeňský Prazdroj je největším výrobcem piva ve střední Evropě. Na českém trhu je se svými značkami Pilsner Urquell, Gambrinus, Radegast a Velkopopovický Kozel na prvním místě v objemu prodeje piva.

Pracovní smlouva Práce na plný úvazek Na dobu neurčitou Ovocný trh 1096/8, 110 00  Praha-Staré Město, Česká republika

Plzeňský Prazdroj je největším výrobcem piva ve střední Evropě. Na českém trhu je se svými značkami Pilsner Urquell, Gambrinus, Radegast a Velkopopovický Kozel na prvním místě v objemu prodeje piva.

Specialista digitálních/online kampaní

Charakteristika pozice:

Ahoj,
ještě se neznáme, ale možná jsem tvůj budoucí šéf. Proč možná? Protože mám pár požadavků, přes které prostě nejede vlak. Hledám nového člena do našeho malého digitálního týmu. Chci člověka, který je nadšenec do onlinu, miluje ho a ví proč. Chci člověka, který chce pracovat v neuvěřitelné firmě a nedělá to jen kvůli tomu, že pije "plzeň". Potřebuju člověka, který nechce dělat jen na sebe, ale chce pomáhat lidem okolo být lepší a posouvat jejich znalosti. Někoho, kdo se nebojí mít názor, ale dokáže si ho zdůvodnit. Není potřeba mít roky praxe, ale přístup a energie mě musí oslnit. Nenabízím jednoduchou práci na značkách z Česka a Slovenska, ale jsou to značky, které budí emoce. Lidi je milují a někdy i nenávidí, ale každý den v Prazdroji stojí za to! Troufneš si?

Náplň práce:

• Dodávat digitální kampaně na světové úrovni pro naše portfolio značek CZ&SK, od obdržení interního zadání až po reporting výsledků a splnění stanovených cílů jednotlivých značek
• Tvořit kampaně s důrazem na „cut-through“, obsah a pochopení potřeb spotřebitelů
• Aktivně využívat principů story-telling a dokázat posunout komunikaci do story-doing
• Poskytovat bezchybné řízení kampaní se zaměřením na dodání a výjimečnou kvalitu výstupů
• Zodpovídat za dodání uceleného reportu výsledků kampaní, včetně následných analýz za účelem zlepšení
• Nastavovat cíle kampaní v rámci plnění priorit jednotlivých značek a celého businessu
• Podporovat sdílení nejlepších myšlenek a exekucí v celém marketingovém týmu
• Hledat nové způsoby/nástroje šíření digitálního vlivu napříč firmou
• Aktivně využívat data management platformu pro správu kampaní

Požadavky:

• Vysokoškolské vzdělání
• Minimálně 3 roky praxe v oblasti digitálního marketingu (působení v rámci digitální agentury výhodou)
• Znalost digitálního prostředí na globální úrovni
• Schopnost správně číst data, pracovat s daty a využívat je v každodenní práci
• Plynulá znalost anglického jazyka slovem i písmem
• Týmový hráč se skutečným zaujetím pro digitální marketing
• Orientace na výsledek

Nabízíme:

• Práci pro jedničku na pivním trhu
• Samostatnou a odpovědnou pozici
• Rozmanitou pracovní náplň
• Propracovaný systém osobního a kariérního rozvoje
• Široké portfolio zaměstnaneckých benefitů včetně příspěvků na penzijní/životní připojištění, stravenek či zaměstnaneckého piva
• Smlouvu na dobu neurčitou

Informace o pozici

Místo pracoviště

Ovocný trh 1096/8, 110 00  Praha-Staré Město, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Benefity

Mobilní telefon, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, závodní stravování, kafetérie, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas

Požadované vzdělání

Bakalářské

Požadované jazyky

Čeština (výborná), Angličtina (středně pokročilá)

Zadavatel

Plzeňský Prazdroj, a.s.

 

Kontakt

Plzeňský Prazdroj, a.s.
Anna Vopravilová