Junior Brand Manager - Pilsner Urquell

Marketing

Plzeňský Prazdroj je největším výrobcem piva ve střední Evropě. Na českém trhu je se svými značkami Pilsner Urquell, Gambrinus, Radegast a Velkopopovický Kozel na prvním místě v objemu prodeje piva.

Pracovní smlouva Práce na plný úvazek Na dobu neurčitou Ovocný trh 1096/8, 110 00  Praha-Staré Město, Česká republika

Plzeňský Prazdroj je největším výrobcem piva ve střední Evropě. Na českém trhu je se svými značkami Pilsner Urquell, Gambrinus, Radegast a Velkopopovický Kozel na prvním místě v objemu prodeje piva.

Junior Brand Manager - Pilsner Urquell

Charakteristika pozice:

Chceš pracovat pro lovebrand mezi českými značkami? Uplatnit svou kreativitu a schopnosti při vytváření lokálně tvořených marketingových kampaní? Být součástí víc jak 175 leté historie a vytvářet její pokračování? Umíš prokázat, že brand marketing a pivo je tvojí vášní?

Na pozici Pilsner Urquell Junior Brand Manager hledáme vhodného kandidáta / kandidátku, který / která se chce posunout dále ve své kariéře a nebojí se od prvního dne převzít odpovědnost za:

- Čistě lokální budování značky – ve spolupráci se Senior Brand Managerem vytvářet rozsáhlé integrované marketingové kampaně, plánování a příprava aktivací kampaně v jednotlivých komunikačních kanálech a podílet se na vývoji ročního plánu značky
- Vývoj komunikace sponzoringových kampaní, které hýbou srdci českých spotřebitelů, a zajištění všech souvisejících aktivit
- Spolupráci s TOP reklamními a designovými agenturami na přípravě svěřených projektů
- Spolupráci s trade & shopper marketingem a inovacemi na dalším zkvalitňování české pivní kultury v obou kanálech (hospody i maloobchod)
- Práce s daty v kooperaci s kolegy z oddělení Insight, za účelem identifikování příležitostí na trhu a bližšího pohledu do hlav našich spotřebitelů
- Projektové vedení, motivování kolegů v rozličných cross-funkčních týmech, challengování status quo a dodání výsledků se smyslem pro detail a dodržení termínu
- Samostatnost v efektivním čerpání přiděleného rozpočtu značky

Hledáme talentovaného kandidáta / kandidátku s vášní pro marketing, odpovídající těmto požadavkům:

- 2-3 letá praxe v marketingu, trade marketingu či jiném spotřebitelsky orientovaném oddělení FMCG firmy nebo na straně agentury
- Prokazatelné znalosti a výsledky s budováním značek a tvorbou marketingových kampaní
- Velmi dobré komunikační a prezentační dovednosti, schopnost motivovat ostatní
- Dobré analytické a finanční dovednosti relevantní pro brand marketing
- Time management a project management je stejně důležitý jako kreativita
- Plynulá AJ - pravidelné prezentace vedení firmy
- Řidičský průkaz skupiny B
- Ukončené VŠ vzdělání

Nabízíme:

- stát se součástí historie značky Pilsner Urquell
- samostatnost, zodpovědnost – jsi to Ty, kdo bude zodpovědný za výsledek, který potom uvidíš v reálu
- kariéru v „opravdovém“ marketingu – to, jak daleko to u nás dotáhneš, si řídíš sám
- práci pro jedničku na trhu

Přidej se do týmu, jehož práce je pravidelně oceňována v prestižních marketingových soutěžích v České republice a nauč se, co znamená budovat ikonickou značku jako je Pilsner Urquell.

Informace o pozici

Místo pracoviště

Ovocný trh 1096/8, 110 00  Praha-Staré Město, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Benefity

Bonusy/prémie, mobilní telefon, sleva na firemní výrobky/služby, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, kafetérie, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, možnost občasné práce z domova, firemní akce, individuální rozvržení pracovní doby, vlastní organizace náplně práce, vyhrazený čas na inovace, rozjezd zcela nového projektu

Požadované vzdělání

Vysokoškolské / univerzitní

Požadované jazyky

Čeština (výborná), angličtina (výborná)

Zadavatel

Plzeňský Prazdroj, a.s.

 

Kontakt

Plzeňský Prazdroj, a.s.
Lucie Procházková